Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Onsdag

Av Annika Nilsson - 3 mars 2010 10:55

Somnade om en tund efter att Conny åkte till jobbet, rätt skönt. Har haft lite svårt att sova de sista nätterna, mycket funderingar fram och tillbaka. Men nu känns det faktiskt som att man bestämt sig rätt bra. Å då kan jag sova bättre. Men imorse följde jag med upp just för att plocka fram hans lönespec då den ska kopieras idag. Å det är jag som har hand om alla papper i detta hus <3

 

Idag funderar jag på om jag ska försöka komma in till stan en sväng. Kanske göra ett besök på ClasOlsson och köpa fotoramar. Fick hem min beställning igår. Massa underbara kort på våra barn! Det är kärlek det. Idag eller imorgon kommer nog förstoringarna också, det ska bli kul o få upp dom!

Jag kanske kan försöka hinna med att åka till stan i eftermiddag? Ska ju köra Linus till en kompis vid 12.30, sen ska han vara där ett par timmar. Så då är det bara jag o Rasmus (Simon har ju mammavecka nu!). I så fall kanske jag kan hämta gubben min på jobbet också, så kan vi åka hem tillsammans sen. 17.30 ska ju Linus vara på barndansen, så det blir tajt med tid annars. Alternativt en sen kväll. Å kvällarna vill jag helst vara hemma o ta det lugnt på :)

 

Funderar på att baka några vaniljlängder. Tar ju ingen evighet faktiskt :) Så fyller man upp frysen lite också, samt att man skickar iväg 2-3 stycken till svärmor... Rätt skoj - jag bakar utav bara fan emellanåt men jag äter det inte själv. Men har man gått ner 30kg så är man inte så sugen på att "äta upp sig" igen ;) Jag ska ju ner mer!

 

Dags att ringa kyrkan nu tror jag, ska boka tid för dop och grejjer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Nilsson - 11 mars 2010 09:27

Det har tillkommit läsare till min blogg, nåt som jag uppskattar grymt mycket! :) Fortsätt o läs om ni vill, jag gillar besökare ;) Det är ju först när folk läser vad man skriver, som man börjar tycka det är roligt att dela med sig av vardagen! =) ...

Av Annika Nilsson - 9 mars 2010 23:55

lite drygt... då satt jag o lipade som hejsan!Som fan rent ut sagt.   6 januari 2009, då tyckte jag att slutet var nått. Jag blev gammal.   25 år. Jag grät från morgon till kväll. Conny förstod ingenting.Varför!? Jag tyckte att jag inte...

Av Annika Nilsson - 8 mars 2010 23:43

Till er som överlevde på 50-60-70-80 talet..Först så överlevde vi att födas av mammor som rökteoch drack under graviditeten.Dom tog magnecyl och alla möjliga läkemedel,åt blue cheese dressingsamt åt tonfisk direkt ur burken,men blev aldrigtestade för...

KSS

Av Annika Nilsson - 8 mars 2010 12:11

Var på sjukhuset idag, för att kolla läget och diskutera lite med en insatt läkare. Gyns bästa läkare. Han förklarade att jag inte behöver oroa mig särskilt mycket. Det är ju så att jag faktiskt ätit Reductil, samt gått och blivit gravid som näst int...

Av Annika Nilsson - 7 mars 2010 19:28

Fick besök idag. Såå efterlängtat!   Mina föräldrar kom upp, dom hade ju inte sett oss på typ två månader, å vi har ju som sagt gått ner över 50kg tillsammans, så dom ville ju se hur vi såg ut :) Var väldigt uppmuntrande miner, hehe :) Även svä...

Presentation


Familjen Pettersson!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards