Alla inlägg under mars 2010

Av Annika Nilsson - 2 mars 2010 18:56

Ännu en blogg i Annikas namn. Haha...

Men kan va bra o ha två. Två aktiva. Den andra skriver jag mer privat i. Gällande relationer och vikt o så. Den här kommer bli mer allmän, samt att den inte kommer va lösenordsskyddad som min andra ;) Så nu kan du, å du, å du, å vem som helst läsa den...

 

Vart på MVC idag. Gick jättebra. Å jag fick barnmorskan till att skratta gott... Vi satt o pratade länge och väl. Å så kollade vi järnvärdet med, 101. HJÄLP!! Jaja, bara att försöka få upp det. Förlossningen i december slutade ju med att jag gick UPP till 114 i värde, men nu har det alltså sjunkit så pass... :(

 

Har möblerat om massor här hemma... slitit och dragit runt på möblerna som en dåre! Men det blir faktiskt väldigt fint nu! Ska ta lite kort nån dag å sätta ut på t.ex facebook. Efterfrågan är ju stor :P
Gillestugan kommer förmodligen få bli ett stort (!) lekrum! Det lär ju pojkarna gilla. Nu har dom vårt gamla sovrum som lekrum, å det känns lite litet, är ju inte bara två som ska leka ju!

Presentation


Familjen Pettersson!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards