Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Annika Nilsson - 11 mars 2010 09:27

Det har tillkommit läsare till min blogg, nåt som jag uppskattar grymt mycket! :) Fortsätt o läs om ni vill, jag gillar besökare ;)

Det är ju först när folk läser vad man skriver, som man börjar tycka det är roligt att dela med sig av vardagen! =)


Jag har shoppat loss lite granna faktiskt!

Köpt en skinnjacka till Simon. Linus ska också ha en, men jag tror att den första blir till Simon faktiskt. Linus har en ganska tuff jacka till våren :)

Sen har jag gått loss totalt på kläder till Rasmus. Det är två Adidasdressar, en MussePiggdress, en AlfonsÅbergdress, ett Nike sommarset, en Snobbendress, en Rollingstonesbody, en Dieselpyjamas å massa annat smått och gott. Sitter och suktar efter ett par snygga Adidasskor till honom också, men han har ju bara stl 18 :) Men åhh vad jag längtar tills vi får hem grejjerna nu :)


Gullungen har ju blivit ganska stor. Var på BVC igår. 11 veckor gammal, 7090g och 66cm lång. Det är inte dåligt det :)

Han fick de två första vaccinationerna igår också. Gick över förväntan. Den enda ryckte han bara till av, den andra kom det några små tårar av, men det gick över direkt! =) Mammas duktiga kille! <3



Presentation


Familjen Pettersson!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards